YLA Lifestyle & Wol webwinkel

dinsdag 27 augustus 2013

Myboshi !!!

Ja, het gaat eraan komen hoor, dit najaar.... De voor iedereen naar eigen wens gehaakte Myboshi muts. Aangezien wij een beetje vooruit lopen op de seizoenen, ben ik al begonnen met een wens van mijn dochter, een My boshi ( mijn muts) in roze en rood tinten.

En natuurlijk ga ik die aan jullie laten zien!


Het begint met het kiezen van de kleuren, er is een enorme keus in het Myboshi garen, maar mijn dochter is van de ROZE dus dat maakt het allemaal wat makkelijker.



Met een dikke pompoen, en lekker stoer is ie helemaal klaar voor het najaar. En kies je een muts met 3 kleuren, dan kan er ook nog een echtheids kenmerk op je muts, een origineel label van de wol leverancier..

We zijn ons aan het voorbereiden voor een aantal Kerstbeurzen in december. Er zullen dus nog heel wat mutsen gehaakt gaan worden, de 2e gaat er al weer aan komen:



de kleurkeuze: petrol, turkoois en zwart.

Gelukkig schijnt de zon nog volop, dus lekker genieten, voor alles komt een tijd haha.

Groetjes.
Yvonne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten